amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

solig söndag!

Publicerad 2013-05-05 22:03:35 i Allmänt

Ja, nu sitter jag här i min säng och skypear med Lukas! Bättre kvälls nöje finns inte alltså!
Men det som hänt idag har inte varit så mycket.. Legat och kollat på naruto, vart ute och gått 80 min, träffat kompisar och nu är jag här.. haha..
 
men det har varit en bra dag. Soligt också. I just love my life right now!
 
Jaa.. imorn blir det en lång dag i skolan, sen hem o städa undan lite och sen kolla naruto antagligen. haha!
 
jaja godnatt mina sötisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela