amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

söndag

Publicerad 2013-03-17 17:56:00 i Allmänt

hej hoopp!
 
Under helgen har jag inte gjort så mycket. Legat hemma i sängen med datorn. haah. Finns inte så jättemycket annat att göra (jo egentligen finns det massor, men jag är för lat)
 
Men idag har jag gjort annat! Va ute en en 30 min förut och sen gjorde jag mina småträningar. Så nu är jag nyduschad och tänkte fixa håret så det blir lättare till imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela