amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

sweet dreams

Publicerad 2013-03-10 21:40:33 i Allmänt

Hej, länge sen ja.. haha
Men nu är det såhär att jag verkligen inte haft lust till att skriva något. Men känner att det är dags, även om jag inte har något att berätta just nu men...
ååh. blir så trött på mig själv ibland. Jag har ju lovat mig själv att bli bättre med att blogga men så blir det bara sämre xd
 
jaja. Men idag kan vi väl börja med att berätta om. Söndagar är bara allmänt sega. Inget speciellt har hänt idag.
 
Varit ute och gått i en och en halv timma med grannens hund. Gick bort till kultjärn och ut på isen så han fick springa av sig. Riktigt skönt att vara ute så länge. Jag känner redan nu att jag kommer bli bättre på det, men det värsta är att jag inte vill gå utan att ha någon att prata med :/ men som tur är så har jag mitt sällskap ^^

Sen har jag bara legat i sängen och käkat pizza och kollat på film. Bra med att äta pizza efter att vart ute o gått.. hmm... Får bli bättring på det också! Vill gärna bli lite mindre, haha ^^

Men som sagt så finns det inte mycket att säga idag, men jag får hoppas på att jag kommer skriva snart  igen. Har varit nära men sen bara skitit i det.. ahha jaja
 
Sen så var det länge sen nu T!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela