amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

I rymden finns inga känslor

Publicerad 2013-03-12 18:22:31 i Allmänt

Jaa, vad har hänt idag?
Joo, vi kolla på film i skolan, sen eftersnack och lunch. Sen har jag suttit på kickis typ 2-3 timmar
Ja, vi kollade på I rymden finns inga känslor, faktiskt en bra film. Men den blir lite seg när man redan sett den ett antal gånger
Sen kickis då, fyyyy, har snackat igenom så mycket under dom timmarna jag satt där med E, mys!
 
Sen när jag kom hem duscha jag håret och nu har jag bara suttit vid datorn och fixat mig lite lätt. Tänkte dra till någon fin kompis snart tror jag, om jag bara får svar på ett sms! Ååh, hatar människor som är sega på att svara. Men jaja, får nog svar snart. Hoppas jag iaf!
 
Idag blir det ingen träning alls, har litelitelite träninsvärk i musklerna vid nyckelbenen, gött! Hehe, känner mig nästan dålig som får träningsvärk på det lilla.. haha, men då vet man att det iaf blir rätt och att det tar på kroppen!
 
Längtar tills jag har kommit igång riktigt, tänkte lägga upp ett eget litet träningsschema tror jag. Fast vet inte hur det kommer gå då jag inte lyckats innan.. Haha! Men nu är jag äldre och mer motiverad och jag känner att det är rätt tid till att börja på riktigt!
 
Men nu ska jag inte va så tråkig för nu ska jag sätta mig och äta! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela