amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

2013-03-11

Publicerad 2013-03-11 17:05:15 i Allmänt

Hey
 
Sitter nu nyduschad och iordning.
Gud kändes verkligen skönt att börja träna lite smått hemma igen ^^
5 km på cykel, 40 armhävningar, 20 sit-ups och 20 rygglyft! Usch vad jag mår bra nu!
Det enda som fattas nu är en promenad ute med Ozzy ^^

Är på sånt jävla träningshumör nu! Skulle va bra om jag hade gymkort.. haha
 
Som vanligt när jag är ensam hemma så sitter jag och sjunger, haha!
 
Men nu ska jag smsa en kompis och sen dra ut en sväng! :)
 
 
puss på er!

Kommentarer

Postat av: Alekzandra Kelahaara

Publicerad 2013-03-11 20:58:08

Det är gött att träna! Bra för hälsan, både fysiskt och psykiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela