amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

Leave. Me. Alone!

Publicerad 2013-03-15 19:20:11 i Allmänt

Idag har jag haft himla kul i skolan! Vi har gjort creme brulee, citron fromage och hallonsorbet! Usch vad gott! Tog inte så lång tid som jag trodde heller, ca 2 timmar. Fast glassen stog i frysen någon timme till, men jaja ^^
Det var iaf gott och blev lite för mycket så vi fick slänga massa. Ingen annan som ville ha heller. haha
 
Sen har jag suttit på kickis och blivit irriterad på allt och alla. haha. jaja, har suttit där typ hela dan och inte gjort nåt. Men nu blir det hemmakväll i min säng med snyftfilmer!
 
Sen om du frågar om jag är irriterad säger jag ja, frågar du om jag är arg säger jag ja. Spelar ingen roll, säger ja till det ändå. Är så trött, gald arg, sur, ledsen, irriterad, allt på samma gång! Vill jag att du ska dra åt helvete, ja. Vill jag inte det, ja. ååh. vet inte vad det är med mig...
 
Menmen nu ska jag sätta mig och antingen skriva eller kolla på film. Har inte bestämmt mig än ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela