amandaugustsson.blogg.se

"If your dream would come true, what would you dream about then?"

Fullmåne

Publicerad 2013-03-26 21:23:53 i Allmänt

Längesen jag vet.... Döm mig inte, OKEJ?!?!?
 
Ja, har hänt oerhört mycket under veckan utan att jag ska rabbla upp exakt allt. Det är något jag inte tänker göra!
 
Men idag har jag iaf städat mitt rum, behövdes verkligen! Imorgon tror jag att jag och pappa ska kolla efter tapeter och köpa nytt tak. Kommer bli så underbart med nytt rum! I'm happyyyyyy
 
Men åter till nu, så sitter jag och lyssnar på musik smsar och facebookar. Kul va?

Nej men jag känner att det är nåt fel på mig. Jag kan inte sitta stilla en längre studn och när jag gör det får jag en växtvärks känsla i benen. Jag kan allvarligt inte sitta stilla, jag blir så rastlös så jag måste pilla med något. Spelar ingen roll vart jag är eller vilka jag är med. Jag måste göra något! Sen det här med fullmåne (är det inatt eller igår natt? har hört olika men jaja), det är inte kul. Jag kan inte sova alls och jag har alldeless för mycket energi för att sova. Så den borde egentligen alltid ligga på en helgdag! Mahaha. Frågan är vad jag sak hitta på. Läsa, spela, städa? läsa kan jag, spela vill jag inte och städat har jag gjort. Finns inte mycket mer jag kan göra. haha åååh, är så pigg att jag blir trött på mig själv. Jag svammlar ju bara!
 
jaja men som alltid vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Augustsson

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Amanda och jag är 16 år och har börjat gymnasiet. Linjen jag går är Restaurang och Livsmedel. Jag hoppas verkligen att det kommer bli som jag hoppas och att det blir roligt. Här kommer du att få läsa om min vardag och mina tankar och kommentarer på livet. Enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela